
Een mooie 8,2 voor klanttevredenheid
Het doet ons goed dat vooral onze dienstverlening wordt geroemd. Wij willen immers niet alleen uw leverancier van C.A.R.S zijn, maar vooral ook uw partner in de ontwikkeling van monitoring en control-oplossingen.
U gebruikt de woorden: betrokken, klantgericht, meedenken, samenwerking, snelheid, flexibiliteit, bereikbaar, vriendelijk en realiteitszin. Deze woorden zijn stuk voor stuk complimenten voor alle medewerkers. Die geven we aan hen door, inclusief uw pluim voor hun deskundigheid.
Toch worden we ook gewezen op enkele verbeterpunten. Gelukkig ook maar, want waar gehakt wordt, vallen spaanders. Eén van de verbeterpunten is de communicatie rondom het langverwachte C.A.R.S8.
We hebben met C.A.R.S8 een voortrekkerspositie ingenomen en krijgen, in de steeds sneller veranderende wereld van de high tech-systems, een bovengemiddelde uitdaging voor onze kiezen. Zo’n grote uitdaging blijft nooit onopgemerkt, maar bij ons gelukkig ook nooit onopgelost. Gedreven door een sterke wil en drang naar innovatie vinden wij de wegen, want dat zit al decennia in ons DNA. Wij houden u op de hoogte!
Mocht u na het lezen van deze nieuwsbrief het klanttevredenheidsonderzoek alsnog willen invullen dan kan dat via deze link. De lijnen staan altijd open want klanttevredenheid is een continu proces en nooit een momentopname.
Dweil op heterdaad betrapt!
De dweil op heterdaad betrapt! Door goed werkende sensoren en autonome data-analyse van C.A.R.S worden onvoorziene kosten voorkomen.
Steun door EU en SNN voor Innovatie en R&D bij YP
Steun door Europese Unie en SNN erg belangrijk voor Innovatie en research and development projecten bij YP.
Podcast: Remote Sensing en Big Data
De podcast gaat over de ontwikkelingen en kansen die gepaard gaan met het veilig verzamelen en het slim gebruiken van data.