

Een mooie 8,2 voor klanttevredenheid
Het doet ons goed dat vooral onze dienstverlening wordt geroemd. Wij willen immers niet alleen uw leverancier van C.A.R.S zijn, maar vooral ook uw partner in de ontwikkeling van monitoring en control-oplossingen.
U gebruikt de woorden: betrokken, klantgericht, meedenken, samenwerking, snelheid, flexibiliteit, bereikbaar, vriendelijk en realiteitszin. Deze woorden zijn stuk voor stuk complimenten voor alle medewerkers. Die geven we aan hen door, inclusief uw pluim voor hun deskundigheid.
Toch worden we ook gewezen op enkele verbeterpunten. Gelukkig ook maar, want waar gehakt wordt, vallen spaanders. Eén van de verbeterpunten is de communicatie rondom het langverwachte C.A.R.S8.
We hebben met C.A.R.S8 een voortrekkerspositie ingenomen en krijgen, in de steeds sneller veranderende wereld van de high tech-systems, een bovengemiddelde uitdaging voor onze kiezen. Zo’n grote uitdaging blijft nooit onopgemerkt, maar bij ons gelukkig ook nooit onopgelost. Gedreven door een sterke wil en drang naar innovatie vinden wij de wegen, want dat zit al decennia in ons DNA. Wij houden u op de hoogte!
Mocht u na het lezen van deze nieuwsbrief het klanttevredenheidsonderzoek alsnog willen invullen dan kan dat via deze link. De lijnen staan altijd open want klanttevredenheid is een continu proces en nooit een momentopname.
Onze meest recente verhalen:
Whisper Power Solar Team; hemelvaart, snelbootvaart!
Op 27 en 28 mei (Hemelvaartsweekend 2022) staat het Whisper Power Solar Team voor de uitdaging om nóg sneller, nóg verder, nóg stiller en nóg zuiniger in Akkrum het Nederlands Kampioenschap zonnebootraces in de wacht te slepen
YP Your Partner; al 35 jaar de tijd vooruit
35 jaar YP. Stel je eens voor: 1987. De eerste elektronische C.A.R.S module van YP Your Partner zag het levenslicht.
YP: de broedplaats met carrièrekansen
Een stageplaats, een full-time of part-time baan, bij YP zijn er volop carrièrekansen. Dit blijkt wel in het geval van Lucas Vonk (20).