
Een 8.5 voor onze service en dienstverlening
Eind 2020 hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek uitgezet met de titel “Met de billen bloot”. Dit is de metafoor voor het kwetsbaar opstellen wat we feitelijk met dit onderzoek doen. Het is tevens een knipoog naar de sauna, een plek waar je letterlijk met de billen bloot gaat. Dit is ook een plek van rust en warmte. Elementen van comfort die wij ook met onze dienstbaarheid trachten te bereiken. Als blijk van waardering selecteerden we uit alle reacties een winnaar en beloonden deze met een saunategoedbon.
Uit 78 reacties hebben wij een mooi klanttevredenheidscijfer van gemiddeld een 8 mogen ontvangen. Voornamelijk onze service en dienstverlening worden geroemd met een 8,5. Een aantal citaten: “Je wordt altijd goed geholpen en vriendelijk en geduldig te woord gestaan”, “Als ik vragen heb, krijg ik snel antwoord. De samenwerking verloopt altijd goed door de korte lijnen”.
In 2021 blijven wij onze nieuwste web-based C.A.R.S optimaliseren en zorgen ervoor dat onze dienstverlening Your Partner waardig blijft.
Dweil op heterdaad betrapt!
De dweil op heterdaad betrapt! Door goed werkende sensoren en autonome data-analyse van C.A.R.S worden onvoorziene kosten voorkomen.
Steun door EU en SNN voor Innovatie en R&D bij YP
Steun door Europese Unie en SNN erg belangrijk voor Innovatie en research and development projecten bij YP.
Podcast: Remote Sensing en Big Data
De podcast gaat over de ontwikkelingen en kansen die gepaard gaan met het veilig verzamelen en het slim gebruiken van data.